averagely

lame da xupdate ini blog.
bz kot.
assignment , test , final dan berbagai lg halangan.
tp alasan sbenarnya , aku xde ape nak tulis..hehehe..

yeah sbelum terlambat ,
nak wish

"Happy Pre-Graduation to all semester 6 batch june2007-may2010"

sweet memories lol..

hurm..
thinking n thinking.
da 3 hari dirumah slepas final.
aku masih blum ketemu ape kah misi dan visi aku untuk cuti kali ni.
holiday..?nope.family aku sgt bz tok semua itu.
mungkin aku kna penuhi dgn aktiviti sendiri.
walau ia xberfaedah.hehehe..

sedar x sedar,
da abes pengajian aku selama 3 tahun.(diploma).
dan of course aku sgt berharap xde paper yg sangkut.
aku nak sambung degree cpt.pastu nak further lg sejauh mungkin.
aku nak keje bagus2.kawen .ade anak.dan mati.hehehehe..
itu la kitaran hidup namanya.

owh.
nak citer.berkenaan sumthing yg da past sbnarnya.
sem 6 ni aku ade menjalinkan hubungan ngan sumone.
tp da putus da skrg.baru je pts.
aku xtahu knp aku nak citer sini.
nak bgtaw yg hati aku xsedih.xgembira.ia plain je.
tp fkiran aku masih memikirkan ttg die..
ironinya , aku xpnh nak serius dgn die , tp aku sentiasa memikirkannya.
adushh.masalah jiwa dan raga ni.hehehe.
xpe2.tu nnti aku fikir sorg2.

korg semua cmne cuti ni.?
hope ok2 je.
mane yg nak keje tu , keje baek2.
mane yg nak rest je , rest cukup2.
yg penting kita enjoy dgn ape yg kita wat.
pasni mungkin kalu ade rezeki , kita jumpe lg.hopefully.

aku xde pape nak citer pasal pengalaman 6 sem semua.
sbb semua nya pasti ade pahit manis nya kan.?
spt yg aku kate , itulah kitaran hidup..
yg pasti , ia memberi aku pngalaman yg xdpt aku lupakan.
tq semua.

eh.sblum berhenti.
aku nak tanya.
ade x sape2 antara korg yg reti trade FCPO(futures crude palm oil)..?
aku nak blajar la.tlg ea..
tq.

itu je la kot tok kali ni.
aku blur sbnarnya.
baru balek merayap.
baru clash.
baru abes blajar.
baru dlm segalanya.
heheehe,..

sekian.

p/s : fcpo oh fcpo..tunjuk ajarku sifu..hahaha

1 comments:

are_moizz said...

dak shamok......mariku ajar mu gimana mau main minyk klape sawit nk...??nggiiiii...