minggu ini

fuh..penat..
baru lepas study sket tok test2..
isnin ptg test corporate finance..
berbuih mulut aku study..
berdarah jari aku tekan kalkulator mahal..cess.


-fifi(bukan nama sbenar) sdg kusyuk menelaah pelajaran kewangan korporat-

minggu ni byk test.
dan hopefully aku boleh buat dgn baek smuanya..aminn.
minggu ni gak minggu yg penuh dgn duka bg aku.
byk benda xbaik berlaku.
nasib aku ni lelaki..
kalu aku prempuan , aku rase aku da nanges teresak2 sambil bunuh diri(boleh ke cmtu.?)
tp xpe..aku nak simpan je smua ni.
xnak kongsi2 ngan mane2 hidupan ..
xkira la yg dilaut mahupun didarat.hehe

1 soalan pada korg.
salah ke kita nak amek berat pasal org yg da kita tgglkan..?
means take care dari jauh je..
stalk fb die..blog die ke..ape2 la
just nak taw die cmne..
maknanya korg xde la direct communicate ngan die..
salah ke..?

aku bukan mintak kapel balek la.
just nak taw die bahagia ke x.
dan if die ok , aku akan rase ok.
dan begitu la sbaliknya..

tahla.mungkin bg prempuan , mrk xsuka kot.
yealah..sbb da kena dump.
pastu nak amek taw hal die plak kan..?
tp da itu prangai aku..hehe
suke plak aku kdg2 tgk perangai korg sorg2 ni (prempuan).
kelakar..mcm2 ada..

skrg ni aku sedang mencari gali diri sendiri.
nak cari sengal aku yg dulu.
mane tah die lari..
mcm da jauh sgt nak kejar..hehe...
hopefully jumpe balek.
sng sket nk hepi2..hehe.

kla..sampai sini je kali ni..
kalu ade salah silap , raya nanti aku minta maaf .kay,,?
sekian..chow.

p/s : raya da dekat , da prepare...?hehehe..

0 comments: