tentang aku

lama xupdate.
xde idea sbenarnya ditambah dgn kekangan masa yg melampau.
hahaha

ok.
untuk kali ni nak cite sket ttg aku.
yg aku nak korg taw.

aku ni jenis simple minded.
means aku sng terima ape cadangan org.
selagi ia berasas.
aku ni xde mase nak berbalah2 benda2 remeh ni.
ko on , aku on..sng cite cmtu la.
hehehe

lg 1,
aku ni jenis yg sgt amek brt perihal org.
aku xtaw knp..
lg2 org2 yg penah bahagiakan idop aku suatu mase dulu.
mungkin aku xla mesej or call die tanyakan khabar ,
tp jikalau ade masa dan peluang,
aku pasti akan menjengah laman2 sosial ataw blog mereka.
dan jika aku dapati mrk bahagia ,
aku juga akan rase bahagia.
mudah bukan.

aku nak semua org taw ,
mungkin aku sering dilihat bertukar pasangan ,
tp aku bukanlah spt yg korg anggap.
aku bukan dtg dan pergi mcm tu je.
ade reason aku dtg, dan ade reason knp aku pergi.
dan aku xpnh abaikan sumone tu walau aku da xbsama die.
harap korg fhm.

ade sbb knp aku harus lakukan sesuatu itu.
walau pun kdg2 aku merasa yg ia sgt kejam .
tp aku harus lakukan.
sbb itu mmg jalan hidup aku.
dan sudah pasti untuk kebaikan kamu2 juga.
sekian.

p/s : aku tebuka blog die dan aku terkenang semuanya buat sketika.tq utk semua nya dulu.

0 comments: