kepala pusing

supposedly sbtu ni ada 3 paper test..
fin 320 , fin 327 dan insurance..
tp tggl fin 320 je..
insurance tunda ke isnin dan fin 327 ke jumaat depan..
lega yg amat gila lg mgujakan..

bertungkus lumus aku dan rakan2 study..
dgn diselitkan sedikit sebanyak assignment yg indah2 tu..
semua nya kelihatan spt bahagia shj darii luarannya..ceh..
padahal aku da terencat mcm org gila da ni..
akibat kejutan budaya blajar yg extreme..

maklumla..
selama ni blaja last minit..
assgnment xpyh citer la..
sem ni ingin berubah sket..
nak jd budak blaja..
insyaallah..

untuk subjek keusahawanan (xtaw nak eja english nya..hehehe)
da lantik jawatan dan department..
meh aku perkenalkan sket..
dimulakan dgn jawatan2 tggi..
aku nye manager semuanye "terbaeekk dari ladang"..

1st manager : financial manager

nama : azri bin ruslan
nick : lycan
umor : same ngan lain2
sebab dipilih : mukanya mmg muka financing.cube tgk btol2..income statement , balance sheet , rumus2 finance semuanya da tersedia dalam kepale nye.....hehehe


2nd manager : marketing manager

nama : muhammad asyraf bin abdul rahim
nick : acap
umor : umor da tua tp dalaman masih bayi
sebab dipilih : sape xkenal acapabdulrahim.blogspot.com..amat feymes..jd die sesuai la untuk tugas memarketkan ape2..
p/s :dgr2 harini 14 ogos besday dia..btolke..??


3rd manager : operational manager

nama : muhammad helmy bin sapian
nick : nadah
umor : muda lg..tp berfikiran tua..bertentangan ngan acap..moto hidup "left for dead"...hehe
sebab dipilih : terpilih untuk memilih diri sendiri..(huh..??)


4th manager : human resource manager

nama : mohd syafiq azmi bin mustafa
nick : sir jump
umor : same ngan umor hokage ke 6 (ada ke..??)
sebab dipilih : tegas dalam melakukan tugas..jd kalu pekerja nakal2, die boleh handle kan..bakar sudah..


CEO

-gambar xdpt dipaparkan..hehe-

nama : aku
nick : aku
umor : umor aku
sbb dipilih : sbb ia adelah aku..kerek x..??hehehe

jd untuk subjek ni tggl nak wat selebihnya..
hopefully grup aku dpt jd yg terbaeekk..

lg 1 ,
na bgtaw pada sumeone..
die taw sape die.
yg semua entry2 yg disangka untuknya bukanla untuk die..
maaf sgt..

kepada budak degil dan nakal i..
gudluck for test fin320 ni..
do the best..
jgn lupe g seminar VIVA..
hehehehe

kepada acap lak..
kalu btol la harini besday ko..
siap la ko..
sape suruh xbgtaw aku..
siak..
anyway , hepi besday yg ke 20..
jdlah bayi yg comel akhlaknya..
hahaha

sekian

4 comments:

norzila musman said...

haha..kan btol ak cakap lect tu tau ko x chat..huhu..nasib bek postpone

uisyh,bufday acap kah??
asal x prank simbah air??
huhu..msti dia akan menangis mcm bayi sbb kne prank.hak2..

kowg mmg terbaekk dr ladang sbb pekerja ladang..
hekhek...
:B

Fiqa said...

hahaa~ korg buat company jual ape???
kambing??

mane ada bday acap..
hahaha! bday dia oct lar!!
kwn pun TAKTAU!!!

mcm tu eja "sir jump"???? serious??

-Choco- said...

Dear dion,

gudluck for your test eh n also for you to be a nerdy(budak blaja) boy this sem.
hihihi:p


p/s: entrepreneurship= keusahawanan

Love, choco

Anonymous said...

urm... korang nak bukak business ape? coz gamba2 tu mcm gamba mugshot je... :D