aku ni masalah btol

org baek , aku susahkan..
org caring , aku xpnh nak tima kasih..
org sayang , aku xpnh nak hargai..
org cinta , aku xpnh nak jaga..

ape nak jd ngan kau ni izami.
ko da berapa kali putus..
xkan kali ni pown ko nak perkara yg sama..

she's a good girl izami.
she's a caring girl izami.
she's a loving girl izami.
she's a protective girl izami.

jd knp kau xreti nak jaga hati dan perasaannya,,
knp ko slalu sangsi padanya..
knp ko mesti nak marah padanya..

ko xkan dpt yg sptnya lg izami syg..
zaman skrg ni da hampir xwujud gadis sptnya ..
ko bertuah sbb berjaya miliki cinta die..

mmg ko bukan la manusia sempurna..
tp blajarla untuk menjadi spt sempurna..
untuk dia..
dia xpnh minta apa2 dari ko..
cukupla skdr ko cinta die, setia , jg diri..
sbb die bukan la jenis yg meminta2 spt yg lepas2..

syg ,
aku ni masalah btol kan..
aku xlayak utk semua ni dari kau.
aku ni naif..

aku minta maaf sbb slalu melukai..
aku ni f**k up kan..
damn..

"i love u "

itu je aku nak ckp.
thx 4 everything.

7 comments:

Anonymous said...

It's good that u realise that u are wrong and admit to your mistakes now, rather than it's too late for u to do so.

I hope that you can change yourself for the better, not just for her but for yourself too.


All the best dude!


ngeh..ngeh..ngeh...


From budak yang paling comel & muka dah slightly sun burned,
Azrina

^_^

annur razali said...

kau sedar, itu cukup bagus.

dia tunggu, dia tahu.

fana said...

kenapa dan mengapa nie kawan aku sayang? akhir2 nie ko dah jadi mcm byk fikir itu ini kan? owh! itu hny mata aku yg melihat, jauh benarnya engkau sendiri manusia yg tahu segalanya apa kau rasa..

eh, kawan...kau ingat tak kau pernah nasihat sama aku utk terus bersabar? aku ingat sampai bila2..dan sekrg kau kena bersabar, bersabar utk sekian kalinya, aku tak tahu apa sebenarnya, tp just maw kau sabar dan jadi kuat ...kuat mcm badang..yes...

IM GLOBAL MELAKA said...

to azrina :

tq..

hehehe
budak yg paling chomel ea..??
nak duet raya utk kecomelan kamu.

IM GLOBAL MELAKA said...

to noe :

yup..
tq

IM GLOBAL MELAKA said...

to fana :

biasa la kwn..
aku ni mmg byk memikir..

sabar..??
aku sentiasa bersabar dan berharap agar aku akan terus dkurniakan kesabaran ini..

kuat mcm badang..??
bak sini nasi tomato (ganti muntah hantu)..

-Choco- said...

Dear dion,

ada org kata,
CINTA ni sama macam bola.
Sama gak macam kehidupan yang dikaitkan dengan bola.

Kadang kadang happy.
Kadang kadang gaduh.
Kadang kdang jeles tak tentu pasal.
betul tak?

My mom pernah cakap,
If u oready found your soulmate,
take a really good care of him/her.
Kang dah melepas, rugi jek. huhu.

Happy couple k:)

Love, choco