super hodoh

haish..
knp lah org yg gunting rambut aku aritu super bodoh..
dahla aku ni hodoh..
skrg da jd super hodoh lak..

ai ai ai..

aku potong rambut aritu..
ade org suruh..
xpe..die suruh,,aku xsalahkan die pown..
tp salah barber tu potong pendek sgt..
die ingat aku ni budak skolah agaknya..
haish..

aku sgka pas potong tu ..
muke aku jd mcm awal ashaari ke..brad pit ke..
ni x..
ni da mcm ali mamak da..

da la nak raya..
baru ingat nak gaya2 skey..xdapek la..
nmpaknya , beraya pakai songkok la aku taun ni..
setelah bertahun2 meninggalkan alam kesongkokkan..

korg ade x ubat penumbuh rambut yg super cepat..
krim bulu ke..
ibu bulu ke (mcm ibu roti lak)..
ape2 la yg dpt membantu pertumbuhan minda rambut aku ni..

aku nak rambut aku balek...
pulangkannya semula cina pemotong rambut..!!

p/s : kamu x salah k..barber tu yg jahat..waa..

10 comments:

Fiqa said...

upload la gmbr rambut baru!!

fae said...

rambut palsu suda..
;p

arang67 said...

pegi botak la...

fana said...

hahaha....mane rambut super hodoh ko? aku maw tgk comel ke tak? hahahha...lek2 dah...cool2..

-Choco- said...

Dear dion,
hahaa.
mcm2 bahan yg dsenaraikan cuba tuk nak dapatkn rambut blk ye?
hahah.
pekate, amik je lebihan rambut (adi pompuannye ke) pastu tampak je dgn gam uhu.
hihihi.

Love,choco

dionzo de sauza said...

to fiqa :

xnak..wekk.

dionzo de sauza said...

fae :

rambut palsu berkilat sgt la..hehehe

dionzo de sauza said...

to arang :

aku taw la rambut ko xbest,
jgn nak suh aku botak lak..hehe

dionzo de sauza said...

to fana :

xnak tunjuk...hehehe

aku mmg xcomel..
skrg da huduh lak..

dionzo de sauza said...

to choco ;

kalu tampal t xreal la..
xboleh nak dandan..aceh