why me?

wei...
pnt la jd "aku" ni..
byk sgt msalah..
aku da mcm xboleh handle da..
sumpah.
da 20 tahun idop,
ni tahun yg plg payah bg aku.

smalam aku xdpt tido.
kul 6a.m lebih baru lelap.

walaupown smalam puas pg menghiburkan diri..
ngan rakan2..
tp fikiran aku melayang.
fikirkan msalah.
mmg..
kalu boleh,aku pown xnak fikir.
tp ia dtg dan dtg.

semalam nak nyanyi lagu ni.

I open my eyes
I try to see but I'm blinded by the white light
I can't remember how
I can't remember why
I'm lying here tonight

And I can't stand the pain
And I can't make it go away
No I can't stand the pain

Chorus:
How could this happen to me
I made my mistakes
Got no where to run
The night goes on
As I'm fading away
I'm sick of this life
I just wanna scream
How could this happen to me

Everybody's screaming
I try to make a sound but no one hears me
I'm slipping off the edge
I'm hanging by a thread
I wanna start this over again

So I try to hold onto a time when nothing mattered
And I can't explain what happened
And I can't erase the things that I've done
No I can't


tp tmpt karaoke tu time lagu ni die corrupt sket..
xpela..xde rezeki.

aku harap hari ni akan ada sumthing yg boleh hepikan aku.
coz im really need it.
aku skrg pada tahap plg lemah.


aku harap kau boleh support aku syg.
kamu juga rakan2ku.
aku perlukan semua yg ada disekeliling aku.
bantu aku.
tok lalui semua ni.

bye.

3 comments:

fana said...

aku xtaw problemya..cumanya sbg seorg kawan yg sentiasa bantu aku, aku just boleh kata kuatkan hati dan bertahan selagi kau boleh bertahan hidup dlm dunia nie..even small or big problem, kena pandai utk kau terima dan atasinya..yg pasti guna apa saja kudrat yg kau termampu..itu usaha namanya, ..

dan untuk kau..aku sentiasa support kau kawan....support apa2 saja yg baik2...buruk2 aku muntah ketepi...dan aku pun sekrg perlukan sokongan dari kau utk aku kuat utk sakit aku ini..sgt2 perlukan support dr semua org...aku support kau...dan kau support aku..deal kawan....

-Choco- said...

Dear dion,

Wo,wo,wo..cool dude! Tensi sbb dh nk final or bcoz of LOVE ni? Klu bab2 cintan cintun maaf la. Wa pon xdpt nk tlg sgt la. Wa yg kapel bertahun tahun ni pon dh end of story dh. Sob sob;(

Papepon take it easy yeah! Byk2 ingat padaNYA. Mintak sokongan pada awek mu yg tersayang. Yang penting family, is the best way.

Perlu ada dugaan dlm hidup. Walaupon kadang2 ia terlalu berat kita nk tanganinya. Sebab dugaanlah mengajar kita erti HIDUP. Kita perlu Sabar n fikir untuk selesaikannya ye.


Love, choco...

King Of Single said...

k lah tu aku xnak usik ape2 jz aku sbgai kawan..err kawan kan huhu..
aku support ko r, nk final exam ni dion..jgn biarkan hati ko bercelaru..
aku taw ko leh lawan mende ni...aku xnk ko tahan..tp nk ko lawan..
tahan mmg sakit uhh...bile lawan
xkesah bile ko mnang or kalah, mende tu akan stop n tamat kat situ.kalw mnang puas ati...kalah pon bukannye mati...adat la kan..TUHAN kasi ujian dan dugaan nk tgk hambaNYA sabar atau tak...kemana kita ngadu bile ade mslah??TUHAN ko gak..yg ko jumpe 5 kali sehari smalam..
jumpe kekasih hati pon x selalu camne ko jumpe TUHAN ko..
sgalanye bergantung pade hati ko..apepon sgla yg baek aku sokong...yg xbaek..buang dlm parit je laa..
Em aku skdar luahkan dr hati yg ikhlas ni je...xkesah ko nk trima ke x...aku bukan skdar merapu..lame lak aku xbebel rasenye huhu.

oh gud luck bro...final exam ni!

>_<