kekurangan

hari rabu jam 1515..
dpn pc , online..

bosan dow..
sumpah bosan.

sem ni mcm byk kurgnya..
tahla..

firstly ngan kehidupan aku di bilik ni.
4 org sebilik.
2 part 6 n 2 part 2.
yg part 6 tu ok la..ade borak2 ngan aku.
yg part 2 ni , dua2 mcm hantu..
baek xde..
aku ni da la super peramah dan periang orgnya..
xpasal2 aku terpaksa jd batu tugu duk diam2 dlm bilik ni.

secondly pasal kelas2..
aku bukan maen lg mintak djauhkan dari en.khai..
tp die la yg ajar paper bond aku..
tahniah pada aku..
tp xpela..aku cube wat yg terbaek juga.
xkan nak mengalah sebelum berjuang...kan..?
kelas da cantik..jumaat xde..khamis just 1 kelas.
just selase tu pnt sket la..8pg - 6ptg..

bila mcmni ,
mula lah teringat rumah..
teringat kehidupan liar ku di melaka..
rayau malam2 sampai pg..
bangun tido kul 12tgahari..
makan minum semua terhidang..
teringat mama dan abah..adek2..
sob2..(bajet cam jauh lak segamat melaka)..
xpela..ade mase aku pasti akan melarikan diri pulang ke melaka..

hopefully aku dpt wat yg tbaek tok final semester ni..
aku mahu grad ngan jayanya..
mahu konvo ngan kwn2 t..
mahu semuanya..(wahhhh)..hehehe

erm.
tu je la kot.
t ade mase aku update lg..
aku ngah cube fix everything lately.
but im not a superhuman..
im just an ordinary man.
try to give the best for himself n others.
ok..bye

2 comments:

asyie said...

en khai??
okayy! cepat tukar kelas. fuhh!
penat ouhh

yanie dak kecik said...

pergh.. rumate cam rumate sy jer... ari first cam sy xde kat bilik..
masok blik mmbr meriah btol...huhuhu..