V for viva

uhuk..uhuk..*batok..
demam~~

lemah tol aku kalu demam2 ni..
terbatas aktiviti2 liar aku..
hai..xpela..da tuhan nak bg..

skrg kat rumah..
balek kejap je..jap lg da pulang balek ke uitm.
ade urusan sket..

rase lega bila dpt lhat wajah mama ngan abah smalam..
rase kurg sket dmam ni.
yeah..mereka adalah sgalanya bg aku.
hehehe (bajet manje)..

ok2 ..da..
sem ni sem 6..
dan perbualan hangat lg best.
*VIVA*
semua budak DIIA sem 6 berkata mngenainya...
di fb , myspace , friendster , ym dan segala laman sosial yg wujud di dunia ni..
akan tertera status yg mempunyai perkataan *VIVA* ini..
aku dgr2 ade yg histeria dsebabkannya..
ydp aku pown da gila ..(hahaha akid gile)..

persoalannya ,
susah sgt ke..?
aku pown xtaw..
hehehe..

tp bg aku , ia xsesusah mane..
semua maklumat da ade , just perlu dikorek sampai jumpa..
yg payahnya nnti mase present..
coz ia xdpt dijangka.
btol x..?
itu pendapat aku la.

itu viva ,
subjek2 laen so far aku fhm..
kecuali option n futures..
lecturer baru tu wat aku dan rakan2 blur..
dan kitaorg tahu die sedar akan ketidakfahaman kitaorg ni..
tp die xdpt settlekan juga..
xpela..blaja sendiri la nmpaknya..

so far, en.khai , puan zuraidah , dan puan/cik saliza ok je..
kitaorg fhm ape yg mreka sampaikan.
*thumb up*

ni aku xtaw nak watper ni..
hopefully demam ni cpt ok..
aku nak sihat dan bertenaga spt sediakala..
hehehe

sekian.
bye.

p/s : da berkarung2 ubat aku telan..tp mngapa demam masih ade,,?

6 comments:

-Choco- said...

Dear Mr Dion,

chill ok. kamu kira bertuah sbb demam. tak semua org sng2 je dpt demam tu. hahaha. nway jgn lupa mkn ubat.

get well soon!
Nurse, choco...haha

eima xara said...

mkn la ubat iz..
gi rehat..
jgn nak rayau je..
ok?

nama pesakit:are_moizz said...

yoyo.izamok...!!kehkehkeh..
ai..dh jmp aku pun dmam lg ke?kah2..

viva cam krete viva?hehe..
aku pnh dgr jgk benda ni dr mulut ko..sib baik aku x amik..hehehe...

dionzo de sauza said...

>>choco :

okies..
tq..

dionzo de sauza said...

>>eima :

insyaallah..

dionzo de sauza said...

sbb jumpe ko la demam..
siak ko..

viva tu mcm kete tu la siak.

bongok,,