kisah si gebang

lupe nak post smalam..
actually kes ni berlaku semalam..
ade sorg minah ni..
dier dulu bukan men ckp kat kwn bek die ni supaya jgn couple..
lari akidah katenyer...
dier kate pd kwnnya yg kwnnya tu da wat kputusan yg btol tok reject org yg dier sayang..
tp semalam sabtu 14 feb.09 ,
dier tlh upload gmbar laki dalam photoalbum myspace dier...
gambar tu ade 4...
pastu gambar tersebut dicapture berdepan dgn dier...
kat uptown(tempat lepak muda mudi uitm segamat) lak tu..
kompom2 pakwe kan..??
sial nyer pompuan..
ko ckp xserupe bikin la minah...
berbuih je lebih watper...
aku ingat lg ape yg dier pnh kate pd aku..pd malam jumaat 9/1/09..
"mmg susah kite nak lepaskan org yg kite sayg..mcm aku dulu,ko ingat senang ke nak breakup ngan pakwe aku..tp aku terpaksa,mcmtu jugak ngan die"
katenyer lg..
"sume ni salah..kalu btol ko nak seseorg tu,ko kna KAWEN"
bapak r..
aku rase nak jmpe dier n katekan padanye.."fuck up la ko nyer pegangan"..
kalu stakat nak aniaya org,xpyhla..
aku taw dier ade kaitan ngan perkara tempohari..
dier ade bg influence kpd BELIAU..
takpe..
arini ari dier kan..
sok luse mane taw ari org len lak...
tggula...
kpd U,post kali ni xde kna mngena ngan ko..
jd jgn nak pikir bukan2..
aku skrg bengang ngan SAHABAT karib ko yg SAME PEGANGAN dgn ko katenye..
aku taw aku da byk wat ko bengang..
xpe..
aku mintak maap..
tp pd kwn ko,aku just nak dier taw 1 benda ..
"go to hell la"
panas hati aku..

0 comments: