MACAMANA NI..??

huhu..
da kul 1 pg 18 februari 09 ni..
aku blum boleh tido lg...
baru lepas layan game wireless lan general zero hour ngan sahabat handai di kolej ni...
waa...aku da tak boleh nak tinggalkan game tersebut walaupun aku sedar jummat ni ade test ..
mcmana ni..???
bukan setakat aku yang obses...
sahabat handai aku pown terlibat sama secara tidak langsung...
kesian KOTAS hari2 kena layan aku main game tu..
maaf KOTAS..
aku cadangnya sok pas kelas nak study teory part tok finance ..
malam nak mintak tunjuk ajar senior kos aku yang menjadi kegilaan ramai jejaka dan para gadis..
encik CHAVITO MUNDIAL..
hahaha...
katanya beliau master dalam finance ni..lg2 bond..
katanye lg,beliau ajar monyet subjek FINANCE ni makan mase 2 minit je...
bgusla...
moga2 die boleh diharapkan...
lgpown ni sem last die,AKAI,PADOK,SIROI dan senior2 part 6 kat sini..
bile lagi nak bermanje kan..??
hahahaa....
gembira bersama mereka..
bagaimana agaknya tanpa mereka semester depan..??
pasti sunyi..
lg2 dengan junior2 yang berperangai tidak memberangsangkan secara keseluruhannya...
aiyaiyai

0 comments: