MINGGU YANG SIBUK SANGAT

holla...
minggu ni adalah minggu yang penuh suka duka...
suka nye kerana minggu ni aku penuhi hidupku dengan berfoya2..
main games..ahad pergi melaka dgn kawan2..
dukanya..
dah 5 hari aku dilanda masalah...
mula-mula pc wat hal..
kini aku demam pula..
td pagi pergi penawar(klinik uitm segamat)..
mintak ubat dan dapat MC sekali..
yay..
dptla aku memontengkan diri dari menghadiri kelas ecomal petang ini..
terpaksalah roommate aku PACAK pergi sorang2.
maaf yea cak..
minggu ni juga sepatutnya ade trip untuk subjek ecomal ke WPI(wilayah pembangunan Iskandar)..
tp dah ditangguhkan atas kelewatan pihak HEA mengfakskan surat ke sana..
ai yai yai..
jumaat ni pula ade test finance investing..
huh..subject yang aku trauma wat mase sekarang..
en.khai..ajarla kami..
minggu depan ade test ecomal dan juga modul bagi pelajar diploma semester 4..
minggu yang boleh dikatakan agak padat...
jd terpaksalah aku menangguhkan aktiviti bermain game halflife dan command conquer general aku wat sementara waktu...
jadi kepada KOTAS,TOPENG,ALI dan BUMI bersabarla..
untuk abah,mama dan adik2ku dirumah..aku tak dapat pulang wat mase terdekat ni..
sibuk..maaf yea..

0 comments: