kebelakangan ini

da kul 2.23 a.m.
mlm ni aku balek awal.
kul 12 td da ade rumah.
tp xboleh tido.
aku xtahu knp.

jd aku on pc.
on fb.biarkan ia on..
then aku tgk pic2 dlm pc aku.
its all memories..
bukan memories in the rain acap tu..


yeah.
memories.
tp aku rindu..
aku syg..
aku cinta akan semua itu.

kehidupan aku sehari2 skrg ni simple je.
bngun tido kul 10 pg ,
urus homestay kul 11pg sampai ptg.
mlm plak aku lepak sampai pg..

and cuti tggl lbhkurg 6 hari je lg.
dan aku nak penuhi ngan semua perkara ..

aku skrg ni mcm 1 jasad kosong.
xde hala tuju.
nak kekanan xpasti ,
nak kekiri x yakin.
atas bawah ape lg..

tp xpe.
aku tenang.

aku harap akan segera temui diri aku kembali.
dan aku harap aku dpt jd spt dahulu.

kwn2 ,
bantu aku.
tq.

p/s : aku ada karena kau ada - radja

6 comments:

eima xara said...

wayang free jom..
ajak wan..

eKyN said...

tenang kan diri anda..

usah biarkan diri d selubungi MISSSTERIIII

haha.

nama pesakit:are_moizz said...

yo bro...meh sini..meh kt abg..abg bleh bantu...
yes sir..may i help u?huhuhu..
tnang...kau berada dlm dri kau..cme kau x prasan..meh sni aku ketuk skit pale tu supaya kau sedar..huhu...

dionzo de sauza said...

>>eima : insyaallah.

dionzo de sauza said...

>> ekynn :sejak bile jd promoter misteri nusantara ni..?hehe

dionzo de sauza said...

>> wan : meh aku ketuk kepala ko dulu..
bg tumbuh rambut cepat..hehe