perubahan

its already 3.45 a.m..
dan spt biasa..
aku baru pulang ke rumah.
semua da lama lena di buai mimpi.
tp aku masih berjaga..

sptnya ade sumthing yg mrubah aku..
hingga jd begini.

tp xpela.
ia bukan membebani aku pown.
malah semua ni buat aku tenang.
bila balek rumah lewat , aku dpt berfikir jauh..
melepasi pemikiran aku yg serba cetek ni.
ia spt aku melihat masa depan aku.
tp dalam versi khayalan.

xbagus balek lewat.?
xmolek balek lewat..?
org yg xbaek yg slalu balek tgh malam ni..?


tp..

sape yg berkata demikian..?
berdasarkan ape kamu judge semua itu..?
ataw ia hanye krn kamu xdpt melakukannya , jd scara automatiknya ia mnjadi jahat..?
if yes , so shut ur damn mouth..!!

dah2..
mls nak emo2 ni.
tah knp aku x stabil lately.
mcm org gila + mereng..
tp best wo jd mcmni.
nak taw , try la..tgk cmane pg dia..

kwn2 ,
tggl lbhkurg 15 hari lg cuti kita.
so adekah korg da capai ape yg korg nak wat mase cuti ni..?
jika aku , ia masih belum cukup lg.
aku belum puas merosakkan diri ini lg..
damn me..hahaha

aku harap hari esok dpt bg aku kenikmatan spt hari2 sblumnya.

p/s : tq coz tmn aku ktika aku bgini..aku xsiksa diri aku..tp keadaan yg mnyiksa.


11 comments:

nama pesakit:are_moizz said...

mok....
awat lagu cam ni...?
awat post lagu ni..?
adakah aku yg bersalah dlm perkare ni...?
if its my mistake,im so2 sowi..
tp ape kesalahan ku wahai mok...?
huhuhu...

p/s:tibe2 persaan serba slh melanda ati ni..

eima xara said...

aik..
wan, tetibe je ni..
knp?
hm...
jgn la pggil iz 'mok' lg..
sian dia..

fana said...

buat apa sahaja yg ko suka lah..

itu lagi bagus dr kau buat sesuatu yg kau suka..

mulut org takkan berhenti, jd carry on your life...

dionzo de sauza said...

>> wan :

xdepapela ngok..
aku suka bgini.
xde salahnye pada ko mahupown kita..

ok..

ni baru life kan..?
mcm sos cap life..
hehehe

dionzo de sauza said...

>> ima :

ima , da .xpyh nak gado pasal pggil mok tu k..

kitaorg mmg cmtu..semua org kitaorg pggil mok..
xde rase terhinanya kalu org pggil mok k.

da ..relax..

dionzo de sauza said...

>>fana :

yeah..rock my life babe..hehehe
gagaga

eima xara said...

yela..
x gado kat sni lg dah..
gado tmpt lain..

nama pesakit:are_moizz said...

owh...begitu ka?keh2..
aku kn mudah perasan..
cam xtau plak awk ni...hehe..

nama pesakit:are_moizz said...

to:ema
kn..tgk tu..dia x kesah..xcaye..
ktorg dh biase..

eima xara said...

xpe3..
nak menang..
amik la..

dobot said...

woahh, dah kira cuti tinggal berapa hari? ish ish, takk menggoda betul number 15 tu laa, waaaa~
da nak abes cuti,
:(