wtf

aku bosan..
aku penat..
dgn korg2 sekeliling aku..
yg x kenal sape aku sbnarnya..
yg xtahu sape aku sbnarnya..

tp masih mahu berhujah mngenai aku ni...
masih jua mahu berkata2 perihal aku..
umpama peguam dan hakim yg saling bercakaran ..
tp yg bezanya ,
kamu smua tiada fakta tok semua tohmahan dan kata2 kamu..

kamu fikir aku luak dgn kata2 kamu tu..?
shit..!!
kalu btol2 brani..
dtg sini dpn aku..
luahkannya dpn aku,.
jika btol kamu ade maruah sbg seorg manusia..
dan jika btol ape yg kamu2 katakan itu ,
aku izinkan korg kalu korg nak ludah muka aku ni..
tp kalu xbtol ,
aku nak korg pg mampos dari pandangan aku..

bodoh nye kaum..
kaum yg brani bercakap pasal perihal org..
tp diri sendiri gedik , sial , bongok , fuck ...etc dari aku ni..

ini privasi aku...
suka aku nak wat ape shj..
slg ia x mencabul dara dan kehormatan korg ,
please remain fuck silent..
okeh bro/sis..?

da..chill r ..
xpyh citer buruk pasal org...
k..

sekian.

p/s : ambek cermin kat admin yg panjang tu..pg cermin diri masing2 dulu..fuck..!

12 comments:

Asyraf Abdul Rahim said...

heheh. bak cni aku ludah. nak?

dionzo de sauza said...

>>acap :

meh aku ludah muka ko dulu k..
baru ko blh ludah aku si bongok..haha

eima xara said...

iz slalu ckp kat ima..

" rilex la"

skrg ima pulangkan blk kat iz..

" rilex ok? "

fana said...

pesal weyh..eh ..relax..

kdg manusia tak pny pancaindera utk lihat kau...mereka suka nilai org, tp kena ingat jgn luakkan sedikitpun apa kata mereka yg akan jatuhkan kau..

just be u r self..itu satu..

untuk dua, cepat2 belanja aku..hee

dionzo de sauza said...

eima :

ngah relax la ni..
kalau x , prg tu da makan penyepak(kaki)...

bajet je citer2 pasal org..

dionzo de sauza said...

fana :

tu la pasal...
tp knp aku..
citer la pasal diri sendiri yg bongok tu..

bodoh tul..

hahaha

blanja..?
buleh2..mao ape adik maniss..(dlm slang india)

eima xara said...

bg je mkn penyepak..
hihik..

adieda said...

sabar je yek?
idup nie ade naik turun..
dah naik ingt org bwh...
dah jtuh tsungkur..
ingt2 la Dia...

ewah2...ko g la tnye die...
nape wat ko cm tuu...
kan senang...xyah kusut kpla ko...

nama pesakit:are_moizz said...

sape mrk yg brani mncaci n mghina kau?mari sni dan bgtau aku..
brani mrk mludah kau?
kaki dan siku ni x naik kt muka mrk sudah cukup wt mrk brsyukur..

p/s:pape hal bgtau k.bwk dia trun mlk..

dionzo de sauza said...

>>eima :

nk bg ,
tp tggu org tu dtg bsemuka..
ok

dionzo de sauza said...

>>adieda :

aku xnak tanya...aku nak die dtg sendiri jumpa sama aku..

ckp ,
ape kurg ,
ape silap..

ok

dionzo de sauza said...

>>wan :

mereka2 ini adelah si syaitan2 yg penakut tp masih ingin berkata2..
cis..

mmg kalu ade rezeki , akan ku jemput mrk2 ini ke kamar kita ini..hahaha
kasi henjut same die..hehe