sory i'm busy


hype..
sory lame x update...
bz sket..
maklumla , kerja..
xkan korg je yg nak keje..
aku kna la keje gak.
kalu x , x dapek la nak melepek kat kedai mamak tu lg..

keje ape..??
ha..itu yg kite xtaw..
hahaha...

family aku ade wat business kecil2 lan..
wat HOMESTAY ataw umah tumpangan..
aku ade lah org yg uruskan check in dan check out guest..
dan aku gak la yg mguruskan promotion nya...

xsusah..
org check out kul 12 dan check in kul 2..
jd range waktu bekerja aku antara 11 pg hingga 3 ptg je..
kdg2 suke2 aku je mem flexible kan waktu bekerja aku..
hahaha..

mggu ni lg bz..
coz cuti skolah..
n ramai yg da book tok homestay tu..
kira 2 minggu ni full gak la..
ade la lompong2 2,3 hari..
sape nak meh book..(promote sket)..
hehehehe..

minggu ni xde ape yg aku wat sgt..
aku just lepak mamak ngan wan (kembar aku tu)..
cari ,beli dan install game2 yg menusuk kalbu dikala nestapa..
merayap2..
dan semestinya uruskan homestay..

minggu mendatang ni xtaw nak watpe..

lg 1 , nak tanye ni..
korg rase patut ke aku beli LCD skrin tok pc aku ni..??
bukan yg mahal nye..
yg paling murah ,
brand LG rm345 mcmtula..
ke duet yg ade tu nak simpan..(dapat plak aku nak simpan..)
kalu nak beli phone baru , rm300++ ape je la yg ley puaskan ati aku..
xkan nak hias kereta plak..
ke nak berfoya2..??
bg pendapat sket..
tp aku nak sgt beli LCD tu..
crt monitor ni besar gaban sgt..

p/s : acap , skrg everplot(kedai brg motor , pakaian/sluar /kasut yg ori2) kat mahkota parade ngah wat promotion , kasut ori vans 2 pasang rm39 ,sepasang rm29..bukan vans je , adidas , nike, brooke , admiral..mcm2 la pown ade..tp yg chantek tu vans je..yg lain tu yg out of date je..nak ke..?hehehe

6 comments:

Para Jamaludin said...

keje ape..??
ha..itu yg kite xtaw..

aku paling suka ayat ini dalam entri kau.

err...lobster ade? lobster yang bessooo...

Para Jamaludin said...
This comment has been removed by the author.
IM GLOBAL MELAKA said...

to ummul :

ade la sket2 cik ummul..
boleh la stakat nak myara kucing 5 ekor tu...

IM GLOBAL MELAKA said...

to ummul :

ade la sket2 cik ummul..
boleh la stakat nak myara kucing 5 ekor tu...

IM GLOBAL MELAKA said...

to para jamaludin :

nak lobster bessor ea..??
beruang bessor xnak..??
hehehe

Ninja Padang Kota said...

weh! so sorry lame x jenguk blog member!!

ha!? cun2! weh! aku nak! tapi xdpt nak pergi melaka lah! huhu. aku xabis lagi ngn moto.

aduh.. nak2...aku ade lah ckit duet..
dion. aku nak ko install guitar hero for pc utk komputer ko. klu boleh ko bli guitar hero dari siri satu sampai yg latest.

klu ada installer dia, jgn lupe bwk sem depan. hehe