i,ve been tagged by zafirah Mahdzir


1st, insert this badge or the pic above to inform you have been awarded.

2nd, make sure you tke the pic and said it is from ZAFIRAH MAHDZIR.

3rd, you should tell 10 facts or hobbies about yourself.

1. aku lahir dlm keluarga yg hebat bersukan , abah aku atlet negara dulu , acara lumba basikal.. juara yg hebat , tp hakikatnya aku paling xminat bersukan..malah xreti..walaupown hanye bola sepak (sukan sinonim ngan lelaki)..

2. aku suke giler perkara2 yg lawak..yg boleh wat aku gelak sakan..dan aku juga suke wat lawak walaupown kdg2 terasa kebuduhannya..haha..lantakla..n acap..ko la yg terbaik selepas waller n mukhsin..

3. aku penggila gadget dan technology..aku sanggup xmakan sbb nak sav etok beli gadget2 ni.. suatu mase dulu aku pnh pkai hmpir semua gadget yg cambest mase baru2 kuar tuh.....n95 , n95 8gb ,psp n mcm2la..tp skrg kna kurgkan..maklumla..kegawatan ekonomi..

4. aku ni mcm tiada pendirian.. aku akan jd ape yg org suke..tnpa menghiraukan diri sendiri..cntohnya jika org suke diam , aku diam..kalu org suke aku hepi aku hepi..walaupown mase tu mood aku berbeza dr ape yg diminta..tp ade hadnya la..

5. aku anak manja mama aku..sebab mama aku la yg sentiasa ade disisi aku mase aku perlukan...aku xkesah org ckp "alamak aih..muke ganas..tp manje ngan mak.."..sbb pastu aku akan lepuk die..dont u ever talk something bout my mom..n ni xbrmakna aku xsyg abah aku..aku syg giler ngan die gak..tp biasa la..guys slaloo rapat ngan mom n girl ngan ayah..(kebanyakannya la)..

6. aku ni jarang marah org..sbb aku suke gembira..tp jgnla sampai ko pijak pale aku..sbb aku akan pastikan aku akan pijak pale ko sampai hancur..don't u ever test my patient..

7.aku kurang suke balek umah aku wlaupown ia dekat..hanye di melaka.kalu balek pown 2,3 hari je...xtaw knp..bukan sbb aku x syg family aku..just aku lbh suke disini .. bersama rakan2.. bukan juga bermaksud aku tiada rakan dimelaka..just tahla...

8. aku ade 1 kereta kancil..kancil bertanduk bak kate acap..aku syg kete ni walaupown ia x standing kete2 mewah korg..xpe..sbb kete ni la yg aku ade pas tuhan , family , kwn2..ia akan bwa aku kemana yg aku inginkan..tanpa rungutan.. kalu bwk org , nak kna blanje makan la..shoppingla..tp kete just bg minyak je..huhuhu..

9.aku xtaw knp..ni yg aku rase..gurl ske knal ngan aku..mgkin sbb cara aku n style aku.. tahla..kdg2 aku ske kmbali kpd izami yg dulu.. yg amat comot..huduh..susah.. sbb mase tu..kwn2 yg aku miliki semuanya yg terbaik..yg kwn aku sbb diri aku..bukan sbb appearance aku..kpd gadis2 dan jejaka2 diluar sana..knal aku dulu sblum nak kwn or ske aku.. sbb luaran xmenjanjikan ape2..

10. aku lbh suke menggembirakan org dari digembirakan org..yeah..aku pnh dan selalu disakiti..xpe..ia ujian dari tuhan.. xpe.. aku lbh suke bgini..

4. You should choose 5 other bloggers (easier the ones who follow u) and mention their names in your blog

1) badek gonzales.
2)neeya indie
3)lubye gedek (aku taw blog ko english , tp aku nak tagged ko gak)..
4)ummul budak degil
5)akid uzair (kojing ko jwb tagged aku nih..!!)..

5. Don't forget to go to their blog and tell them they have been tagged!!

p/s : sorry acap..aku nak tagged ko tp ko da di taggedkan..hahaha...ape aku ckp ni..btw thanx acap..

1 comments:

Anonymous said...

macam aku takde benda lain nak buat.. k****!!!
nanti r abis exam aku buat!