tagged by acap sinclair

1 Adakah anda rasa anda hot?
-hot..??xtahu la..tp td hujan..jd agak sejuk..

2 Upload gambar kegemaran anda


3 Kenapa anda suka gambar ini
-rase kesunyian itu..


4 Bila kali terakhir makan pizza?
-minggu lepas..makan ngan kotas n pacak..

5 Lagu terakhir yang anda dengar
-can't smile without u-barry manilow(semalam n pg td mase bgun tido)..

6 Apa yang sedang anda buat selain buat tag ini?
-ingat sesuatu..menerawang...

7 Selain nama anda sendiri, apakah nama lain yang anda suka orang panggil anda
-me..??nickname sini dion..tah..aku mcm ok je ngan nick tu..otherwise iz or ami is ok..

8 Tag lagi 5 orang

* -acap
* -lubye
* -ummul
* -mimi
* -kotas

9 Siapa no 1?
-budak blur yg wat aku giler sampai makan selipar aku sendiri..

10 Siapa orang no 2?
-kawan aku yg suke kaco aku n aku suke bogelkan dier..haha

11 Orang ketiga ada hubungan dengan siapa?
-die ... urm..~~

12 Bagaimana dengan no 4?
-die..??kes fish vs mama fish..aku ngan syafinaz dpt jwb ngn jayanya..huhu

13 Kata sesuatu tentang no 5
-die suke men game ngan aku..die da dpt awek baru bai..

0 comments: