transformasiku..

oit korg sume..
aku da lame x update blog ni..
maklumla pekse da kat selekoh..
hahaha..
entry kali ni aku nak menceritakan perihal diriku ni..

aku nak tanye korg..
sape yg knal aku plg lame kat uitm ni..??
sape yg bersame aku ketika spanjang kehidupan aku disini..??
xramai..kan..??
yg masih ade pown sket..

disni aku kepilkan beberapa pix aku..
yg akn menjelaskan siapa aku sebelum , dan sekarang..
siapa dionzo de sauza yg korg nmpak slama ni..




1) ni adelah rupe aku mase part 1..comel giler kn..??bukan aku cakap..tp akak dining aku yg cakap..katenye muke aku mcm afdlin shauki..hahaha..pada sape2 yg baru knal aku..ni la rupe aku dulu..mungkin korg akan kate aku buruk ke ape ke..aku xkesah..ianya diri aku..haha.



2) ni muke part 2..maseni aku da kehilangan berat sbayak 20 kg..dalam 1 sem..maklumla..da lahirkan anak..jd kurus sket lah..kurus mcmane...?? itu yg kite xtahu..hahaha
yg botak tu bukan sony ataw kecik..tu la senior part 6 aku dulu..namenye wak topan..hahaha..



3)ni rupe aku part3..mase ni la zaman kegemilangan empayar dionzodesauza..hahaha..
mase ni aku boleh dikatekann fit abeh nyah oiii..hahaha...mase ni aku berada ditahap plg yakin..



4)ni la aku skrg..part 4..da nak masok part 5 da..mase ni aku berisi balek..makan byk..byk masalah..frustration la..mcm2 la.. xpe..aku sdg cube menghensemkan diri aku balek walaupown aku taw aku xhensem pown..lantak r..hahaha...

ok..ni la transformasi diriku spanjang 4 sem kat uitm segamat johor ni.. mcm2 aku da ubah..dari rupa hinggalah ke dalaman..hahaha...
jd sape2 nak kwn ngan aku..knal2 la aku dulu..mane taw aku brubah2 muka jd mcm part 1 ke..nnti korg lari lak..hahaha..sekian..

2 comments:

Bonbon Chaud said...

yg nyata nyer stail rambut berubah mengikut sem...setelah meneliti foto2 di atas, aku nie mcm pegawai CSI pulak, gurau aje...

shiny2 star.. said...

bro..ko gemok ke..da kurus kew..same jek muke..;P