i need ur help , student fin 329 d4c3

td aku ngan sony mpp diia kuar awal mase test 2 fin then jmpe en.basha kp kita..
kitaorg mgadu soalan test 2 x sepatutnya mcmtu...
susah sgt then lecturer da la x ajar...
jgn salah fhm,kitaorg bukan report pasal en.khai..
just ia kenyataan ..
xtahu la kalau korg success test 1 n test 2..n korg berpuas ati ngan pengajaran lect kite...
tp aku x..aku sgt2 xpuas ati ngan lect kite n kedua2 test kite..
aku luahkan semua kat en.basha td..aku siap ckp nak amek intersessi paper ni then xnak amek final ...tp en. basha halang..
en. basha bg solution...
en. basha ckp ,suh kitaorg dptkan psetujuan semua budak kelas..(korg semua)..
dlm kes ni d4c3..
kalu suma admit soalan td susah n x patot mcmtu..
kita akan jmpe en.khai ,mintak die bg assignment tmbahan to cover up carrymark kite..
n pg jumpe lecturer fin 329 yg len tok wat kelas tmbahan mase study week ni..
1 , 2 kelas jdla..
sume kena usaha....
jgn men2 dowh..4 jam kredit..
dpt c atau b- jatuh dowh pointer..
jd disni aku mintak jasa baek korg..
sape2 setuju kita mintak assignment tmbahan n kelas tmbahan,comment k..
jgn nmpk dr sudut assgnment tu mcm susah..
korg kna lihat dari sudut masedepan kita..
biar susah wat assignment,yg pntg carrymark kita ok beb..
tlg la sokong..

1 comments:

BadekGonzalez said...

hoho..4 jam kredit..kene kerjasama beb..
kalu x, reramai rugi