ecomal=wpi

huhuu.
lame da xpost ape2..mklumla bz sket..
test melambak2 mcm ikan kembong yg dijual dipasar lambak..
naseb baek da settle sume test 1..
aku baru cadang nak letupkan diri ngan acap...
huhuu..
erm..nak citer sket ni..ade baaaeeekk nye citer...
ari tu, 26 february 09 ,khamis..
kitaorg..pelajar2 ecomal kelas d4c3 n d4b2(pdan muke kelas kotas xdpt ikot) telah berjaya melanjutkan pelajaran ke jurusan iskandar (ade ke jurusan tu??)...di WPI..
ala..wlayah iskandar tu..
xkan tu pown nak aku explain..
aku sebat krg nak..??
erm..berbalik pd citer trip tu..
aku ade lah salah sorg exco yg terlibat dlm mjayakan trip tu...(padahal aku la plg mlas..)
tp ucapan tahniah kepada UMMUL KHAIRIAH krn telah mencetuskan semua ni..
tanpamu siapa lah kami (mcm iklan la plak)..
erm..best siot pg sane...
mcm2 ado..
tp bg aku,entertainment sbnar mase kat sane adelah bile dpt bersame rakan2 aku..
terutamanya ko la ASYRAF ABD RAHIM...ko mmg sengal...
kalu la Malaysia ni open giler , da lame aku beli racun tikos kat unimart ,aku sumbat dalam idong ko kasi lemas..xpown aku buat bom botol ,aku letupkan dalam seluar ko..bg punah segalanya..
hahaha..ape aku merepek ni..
senang citer korg tgk la gambar kat bawah ni..byk sket..(sorry date kat pix ni x set):



penerangan :
  1. semua pelajar kelihatan amat gembira tanpa mengetahui takdir yang akan berlaku sejurus selepas ini..
  2. inilah kelas d4c3 yang pelajarnya agak bermasalah dalam mental..(kecuali aku)..
  3. aku xtaw knp acap dari mula asyik senyum sorg2 je..nak dilempang da besar panjang.nak dibiarkan nnti takut akan memudaratkan org..aku da rase mcm nak bisikkan kalimah syahadah kat telinga die..
  4. bas berenti jap...tibe2 nmpak lori yang agak menarik ni...korg tekalah part mane yang menarik pade lori tersebut..
  5. acap semakin serius dalam arena senyuman...aku da abes bace yassin da kat telinga dier. tp makin melarat..aku da call waris terdekat dier tok kepastian ttg masalah yang dialami acap..tp xde maklum balas..
  6. sejurus tibe di danga bay ,akid uzair selaku ydp investment telah mngarahkan kami beratur ala2 murud skolah yang bakal amek ujian amali..sejurus kemudian kami beramai2 telah mencampak beliau ke pantai lido...
  7. inilah antara makhluk2 yang berjaya dijinakkan utk mengikuti program ni...hahaha
  8. ini adelah bangunan iskandar investment..disinila bermulanya detik hitam dalam hidop kami..
  9. ade ceramah sket..dan ijal telah menjadi mangsa pertama kerakusan penceramah tu..(aku da ckp kat ijal,jgn pakai2 hensem2..kan da kene)..
  10. ni plak mangsa kedua..beliau agak menderita..
  11. penceramah tersebut sedang mnerangkan maps baru utk permainan video counter strike yg popular dikalangan pelajar2 lelaki maskulin uitm..
  12. akhirnya semua ini berakhir...kami lega...tp kami lapar terutamanya acap ngan nada..kate mereka "mane mpp kami,kami lapar"..
  13. ni la maps counter strike tersebut secara lebih dekat..
  14. "aku da ckp kalu men counter strike jgn men sorok2..kalu jantan men depan2 la " ujar bulmak kepada si anu yang berada dihadapan beliau..hahaha
  15. kami telah menghambat receptionist disebelah kerana mengganggu sesi fotografi artis2 uitm ini...
  16. yeah..ini plak kat nusajaya..aku ingat nusajaya ni kat indon..rupenye kat johor gak..wat penat aku beria2..
  17. "awak masih single ??" tanye mamat tersebut kepada lecturer kami.."maaf,im not available " balas lecturer tersebut...sambil disaksikan beribu2 pelajar ecomal(padahal xsampai 60 org pown)..
  18. ummul selaku ketua projek sdg berbincang ngn sarah bg pembelian lot tanah di WPI tersebut...akid juga sdg2 berkira2 mahu menempah sebuah tandas di sana..
  19. kami telah dibayar oleh syarikat buku pearson's bg menjadi cover tok buku teks business communication semester depan..(ade mcm cover buku b.comm x..??)
  20. akhirnya ketua mafia likan telah menjalinkan hubungan sulit...eh bukan ..hubungan diplomatik dengan ketua komunis ijal..sambil disaksikan oleh tokeh ikan kap,nada...
  21. dalam mase lawatan tersebut,aku jg telah dijemput bg merasmikan NUSAJAYA..aku telah meletakkan sign WPI di maps tu..hahaha gebang siak..
  22. acap2 meronta2 mahukan model wpi tersebut hingga melutut2..tp tidak dibenarkan oleh pgawai wpi tersebut..(pastu nada telah berjaya menjinakkan beliau)..
  23. yeah..ni la keadaan semasa dalam perjalanan ke CLub house wpi..awadz x dpt mengawal kewarasan nya lg lalu bergayut kesana sini hinggalah akhirnya dilempang oleh driver bus tersebut..(pdn muke)..
  24. sejam dan lubye malah ummul juga sedang terlopong akibat khusyuknya mendengar penerangan wakil clubhouse tersebut...padahal abg tu tipu semuanya..die cleaner je..
  25. ini keadaan ketika pulang ke UItm..semuanya telah terkorban ...innalillah..hahaha
kesimpulannya ,kalu nak jalan2 jgn bwk acap ..bahaya..
itu sahaja ulasan bg post kali ni...
acap...jgn mrh..bgtu jgk rakan2 yang lain..muahaha

2 comments:

shafeyqa said...

x leh bla.. byk gle gmbr

IM GLOBAL MELAKA said...

hahaha..xde keje masokkanla gmbar2 byk2..huhu