promo blog cara moden

smalam aku da temui cara baru promo ape2 ataw blog...

dan aku telah demonstare kan idea tu pada tubuh badan...
dan tikos makmal yg dipilih adelah mr.blogger..sape lg kalu bukan pacak...
terima kasih kpd beliau kerana menjayakan idea aku ni..
sape2 nak try pasni ley jumpe aku..
jgn risau..xsakit,x bahaye..hanye rase mcm kna plempang je..
tu pown kalu ko xduk diam mase aku lukis.
hahahaha
ni la snapshot nya :


1 . tertera url blog pacak iaitu http://bodybuildingasian.blogspot.com.aku mngambil mase kira2 dua purnama nak siapkan lukisan ni..susah giler..lg2 bile budak ni bergoyang2 kegelian..


2. ni la full snapshotnya..pacak nmpak tampan dengan adenya lukisan tersebut..
mulanya die xnak wat..tp bile aku umpan die gune umpan katak , die stuju dan menyerahkan maruahnya kepadaku untuk dirobek..hahaha




3. ni la videonya tuk mendapatkan visual yg lebih jelas ttg ape yg kami lakukan..hayati la hasil karya agung aku..

p/s : sape nak khidmat pakar aku cepat daftar...terhad kepada 2 planggan pertama..planggan bertuah dpt adiah pcuma pampers org tua saiz xxxL...ok..acap plak ,kalu ko daftar skrg ,aku adiahkan koleksi slipar aku yg pelbagai dlm loker tu..jd xperlu ko pkai slipar besar biru tu lg..

0 comments: