minggu yang cambest

uit..
lame xpost pe2...
bz skett..
mggu ni kami plajar diia semester 4 amat bz..
trutamanya aku..
mane tak nye..kiteorg dihidangkan dgn 3 test berturut..
dimulai ngan ecomal...
yeah..tu da settle dgn jayanya..
dgn sdikit bantuan dr para lecturer kami telah sukses..
sape suh lect kuar pas bg soalan..
kan tindakan bijak namenye tu...
mase tu xde nak jujurnya..
aku pandang kiri,..aku pandang kanan..
kupandang depan dan blakang..
yeah..lect xde...
apa da hal jah..
lalu suasana tegang berubah menjadi ceria..
kami gembira spt diberikan lolipop oleh org xdikenali...
maka proses trading pown blaku..
mase tu..yg jahat..yang baek..yg berdose dan yang suci...
sumenyer telah mengeluarkan tanduk yg tajam...semuanya equal..
xde nak dgr kate2 ni : "wei ,jgn tiru..dose.."..,"xbek meniru "..
yg kedengaran hanyelah...."wei bak la sket jwapan..siak r kedekut..bdose kdekut..tuhan marah.."...
hahaha..
aku pown turut memeriahkan karnival tersebut..
best woo..
xpnh aku alami kemeriahan tu sejak part1...
thanx lect2..
nnti aku adiahkan pulut kuning ngan tapir panggang tok lect tersebut ..trutamanya lect lagenda yg mngajar aku micro mase part 2..tu da tahap lagendaris..
kalu dlm game org kate tahap insane...
sape yg lepas ngan dier boleh dikira tahap jounin ataw dewa kecik...
sape knal sape yg aku maksudkan..diam2 sudey..
huhuhu...
isnin mlam test marketing then mlm rabu test law terchenta..
maut aku dibuatnya...
ni on9 tgh mlm ni pown akibat tekanan jiwa...
sekian sahaje post aku kali ni...


p/s : aku nak jd lagendaris mcm beliau jugak..mahuu..!!

0 comments: