mukhsin = moksha

hahaha..gelak kaya..eh...ape aku cakap ni..
aku nak story sket kes jenayah yg tlh aku lakukan arini..
pg ni 10/3/09..
sedang enak aku diulit mimpi2 18sg/sx/pl/pa/U..
tibe2 aku dikejutkan oleh seorg hamba ALLAH ni..
tp belum sempat aku bukak mata kaki aku da sampai dulu kat pusat dier sbg tanda kemesraan..
cis berani dier kejutkan maharaja sedang beradu..
sambil melontarkan kate2 kesat kepada beliau , barulah aku bukak mata..
rupenye insan yg makan kaki aku pg bute ni adelah sahabat ku yg amat hensem lg kacak (die bg ak 5 inggit 50 sen tok ckp ni..)
namenyer mokhsin ataw lebih dikenali dgn name manjenye MOKSHA...
mcmni dialog yg berlaku..

moksha : dion ,hambo nak mitok tolong ni..
aku : nak tolong gapo dio..??nak aku urutkan pusat ko ke..??
moksha : tok seh..hambo nak mu snap gambo hambo yg kacak ni...
aku :mu nak wat gapo dio ngan gambo mu...wat rosak henset aku je..
moksha : hambo nak wat tag namo tok B.comm hambo..
aku : tok seh la mu amek gambo mu..baek mu letak gambo pakcik kordi jo..lagi kacak..
moksha : mu jgn nak ckp byk (sambil mengacukan berus jamban )..mu nak amek gambo hambo ke xnok..??
aku : ok2..sory la mok..hambo amek...

maka berlaku la detik2 hitam dlm idop aku..
aku dipaksa amek gmbar dier...
ni la hasilnya..



1 . ketika aku baru nak snap pix dier , dier ley bantai tido..ape lg , 1 hidangan mewah berupa penyepak  + pelempang masak 3 rase hinggap kat pusat dan lain2 bahagian sensitif..bapak pemalas..nak amek gmbar pown tido..


2 . aku cakap "tanggal la songkok tu..baru nmpak keparat..eh bukan..korporat.." ..dier ikot nasihat aku..tp siap buat muke..ape lg..hidangan western lak hinggap kat punggung dier...


3 . setelah berkali2 menyantap hidangan mewah dari aku..akhirnya beliau berjaya pose secara matang..tp aku still xpuas ati gak..bapak r..knp ko wat muke serius sgt..nak tergelak aku..lg 1 ,songkok xpayah la pegang mcmtu..ko ingat nak mnyanyi nasyid ke siak..maka 1 lg hidangan istimewa diberikan lg sbg tanda penghargaan atas kesengalan beliau..



4 . ni la hasilnye akibat terlalu byk makan hidangan mewah + istimewa dariku..
kan da sepet mate ko sebelah..maaf makcik..saye terpaksa...anak makcik ni liar sgt..sy terpaksa gune cara barbarian tok jinakkan dier..hahaha

5 . inilah the last result..
akhirnya aku berjaya..fuh..pnt la siak nak amek gmbar budak sekor ni..
aku lg rela dicampak kat safari tanpa perlindungan then snap pix singa  ke..buaya ke..
kena makan terus pown xpela..
daripada amek gmbar dier ni..

0 comments: