MKT243 itu satu nikmat

smalam isnin 23/3/09..aku , pacak , akid,kecik...
terpaksa stay up tok siapkan assignment grup mkt kiteorg yg tertunggak..
gile bai..slase nak present malam isnin kul 11.45 baru start..mcm org giler kiteorg..
ngan sony sakit xangkat call..
adoi..
malah ketika aku menaip entry ni keje xsiap lg..tggu turn nak wat keje..
ngantuk giler siak..
da mcm2 cara kiteorg wat tok pastikan keje siap..
antaranya 3laptop skali on tok mempercepatkan keje..
catuan tido..setiap ahli diberi peluang tido slame 10 minit sorg dimulai ngan akid uzair , aku sempat tido 5minit je , kecik 15minit dan plg lame pacak 23minit...
akhirnya kul 4.57a.m smua dikerah bngun..
bapak r..budak2 ni ngah bgado sbelah aku akibat kekurangan tido..
mase mcm ni jgn la cari pasal..
kalu terpijak semut pown boleh bunuh kwn bai..
ati2 cik salmah..
hahaha..ni snapshotnya :



1. akid ngan pacak xdpt mnahan amarah lalu memasak sepaket megi sedap yg mnjadi kegilaan ramai..tu pown da bgado da...da bertikam lidah da...



2. kecik da terkorban lalu membina kepompong tok meniduri dirinya..kesian dier..byk wat keje...akid pown same ..terharu aku...hahaha...




3. teknik 3 laptop skaligus ini adelah teknik yg diadaptasi dr teknik perang zaman alexander the great dan zaman acappan...ia agak berkesan..lg2 ditambah ngan kecik yg da wat kepompong tu...



4.ni la keje nye.."mas vs air asia"..lame gile nak wat cover page ni...
tpaksa call fernandez mintak kebenaran...tu pown tpaksa beli topup maxis rm5 bg dier baru die bg kebenaran amek gmbar ni..kedekut nye jantan..



5. ni la muke kecik pas dikejutkan dari peraduan..bapak takot aku tgk muke dier..mcm mintak plempang..tp xsampai ati..budak baek die ni..mcm aku..mcm acap gak..kan cap..??



6. gaya maskulin akid menyiapkan kje sambil menahan ngantok yg amat sgt..sexy gile akid muke ngantok..mcm awek blakang lorong..hahaha

p/s :wat la keje last minit..ley kaco org tido..

0 comments: