KAMI WONDERPET !!!

fuh..
pnt sungguh..
jam menunjukkan kul 4.26 a.m 21 may 09..
baru balek lepak mamak ..
ngan kembar aku..
lepak dari kul 11 mlm td..
xsdr da 5 jam berburak dan bergusti..



-lepak mamak habeeb sultan pekena meegi goreng ngan milo ais..-

anne tu siap hambat kiteorg suh balek..
kenala balek..

bapak cuak aku mase balek ke umah td..
da la nek motor je..
jauh lak tu..
jalan lengang je..

mcmni lengangnye..


-ni antara simpang tersibuk di melaka..dan kini ia lengang..time ni la mcm2 citer antu aku bygkan..terpaksa bwk motor tutup mate-

minggu ni agak padat gak la aktiviti aku..
bz gak la minggu ni..
sbb..
dpt jumpe ngan hampir kesemua best buddy aku...

start hari 16 hb hari tu lepak ngan wan ngan tat..
merayap ke mp kami..
karaoke je..
da malam..xsempat nak kemana..
xkan nak ke club lak..
xbaek..
aku ni da la masih muda..mentah..
hehehe..
tp sempat la layan 5 lagu sorg..


-ni la muka peng karaoke yg hebat itu..dari kiri , aku , tat dan wan..semua masih perawan..kacak bukan..mahu sorg..?tempah dahulu -


- ni la kembar aku..baru jumpe..dari kecik aku da buang die dari keluarga..sbb xdiperlukan..ni kutip balek sbb rindu..hahaha-

pastu pada 19 hb lak..

2 hari yg agak pnt..tp seronok..
kwn lame datang dari segamat melawatku yg kesunyian spt duda mati bini dirumah ni..
naseb bek..
dieorg datang sejak 19 hb pg lg..
balek ptg 20 hb..

yg datang 3 org..
pejal , mirul , dan ryo..
lepak umah aku semalaman..
habis bilik aku jd markas tentera..
tah kemana selimut..kemana cadar..
mama aku mcm suke je ngan kekabutan itu..

ketiga2 ni kwn aku sejak skolah rendah di segamat lg..
same2 main guli , main congkak..
main masak2..dan main2..
kenangan terindah bak kate samsons..
mcm2 la crite2 dikenang kembali..
sedar2 semua da kat universiti..
tige2 ekor tu sume degree..
2 engineering..
1 sains marin..
aku sorg je diploma..
kind of segan lak..
biar la..rezeki masing2..

kami pg ronda2 melaka..
buat kaco sket..
ryo kate nak cari jodoh kat melaka..
aku try carikan..
tp xdpt..
aku bwk dieorg ke a'famosa , mp , dataran pahlawan , pantai puteri , jusco , melaka mall...mcm2 lg la..
mirul plak blh lak nak g zoo..nak tgk buaya katenye..(sambil buat muke comel dgn mate bersinar2)..
tp pas kena bahan ngan kiteorg ,
die xjd nak g da..
die just tgk biawak je..
jdla mirul..


-dari kiri mirul , aku dan ryo..ryo ni melayu + jepun..single gak..bising2 nak awek..sape2 berkenan roger aku..t aku ng si jepun ni sbg hadiah saguhati pd sape bertuah -

-malam tu layan citer startrek..nak cari poster die..xjumpe..nmpak transformer je..sebat je la..ok pe..??pas je amek gmbar ni , aku patah kan transformer blakang ni..abeh kna marah -


-ni bukan ditepi jalan yea..dan bukan la kete rosak..ni tepi umah aku dan keta ni masih cukup sifatnya..ni la subaru impreza 12 milik mirul..laju dow-

kind of best gak la sem break kali ni..
kwn2 dtg..
duet xda..
hahaha..
tp hepi..

p/s : pasni nak g cari duet..nak melombong emas dan bijih besi..bauksit juga..!!

17 comments:

rahmat said...

wonderpet, wonderpet, kami da dtg..
lalala..
haha

Anonymous said...

wah!! seronoknya karaoke yee .. :)

annur razali said...

hahahha, sewunuk doe melake, nak phindah sana ar skang ;p

Saiyidah Aisyah said...

best gila karok. lame tak karok ohh. eh ehh. pict anda dengan kembar sangt jambu okehh. :)

Saiyidah Aisyah said...

saya tahu anda merajuk sama saya sila ke sini.

http://ayiechan7.blogspot.com/2009/05/my-very-first-award-and-tag.html

hehe, checkitdauddd

IM GLOBAL MELAKA said...

to rahmat :
kami xkuat dan kami xbesar..
bile bekerjasame semua jd mudah..
wooonderpet..

hahaha..

wonder laici watper tu..??

IM GLOBAL MELAKA said...

yo ummul :
timba dan gayung benda yg same..

ok..hehehe

baek cari kolam air terus..

IM GLOBAL MELAKA said...

to lynda :

seronok banget..

hohoho..

jom kite berkaraoke..

IM GLOBAL MELAKA said...

to noe :

mahu pndah melaka..??

mari..

t sy binakan 1 banglo untuk kamu..

hahaha

IM GLOBAL MELAKA said...

to saiyidahaisyah :

hakikatnya kami mmg jambu..

jgn cemburu..

thanx tok wat award tuh..

miow..~~

Ninja Padang Kota said...

wah, ni ke kembar kau?

kau dah lupe. kau ada lagi satu kembar kat segamat. nama dia kurin!!

(tutup hidung.hahaha.) :D

Anonymous said...

haha... betul tu Acap... Kurin... Hahaha... :p Weyh... bile nak turun jb plak?

IM GLOBAL MELAKA said...

to acap :
siak ko..

tu die tiru muke aku..

(tutup idong..??)

jahat siak

IM GLOBAL MELAKA said...

to caliphrafi :
ko ni pun same je mcm acap..

kurin mane same weyh ngan aku..

turun jb.??
tggu evo 11 aku siap repair..
t pape hal aku gtaw.

kalu bajet diluluskan la..

King Of Single said...

siyes ke tu kembar dion?

xtaw lak dion ni de kmbar...emm mmg iras2 r huhu

IM GLOBAL MELAKA said...

to ekynn :
siyes..

kembar jumpe..

kutip kat sekolah dulu..

adli said...

hehe..habeeb sultan?tmpt first kt melake kite isap shisha rite ?? hohoohoho