WHERE IS THE LOVE?


cinta
dimana ia..??
sepertinya ia sudah tiada..
tiada lg disisiku..
menemani diriku seperti biasa..

cinta
kini aku sedari..
tanpanya aku jd begini..
aku hilang arah dan tujuan..
aku umpama tubuh yg tak bernyawa..

cinta
semua ini amat berlainan..
tanpanya aku berubah..
tanpanya aku menjadi insan yg lain..
tetapi..

sepertinya diriku yg baru ini tiada masalah..
sepertinya diriku yg baru ini baik2 sahaja..
sepertinya tiada yg terganggu akibat perubahan ku ini..
sepertinya tiada yg akan endah kan aku lg..

cinta
aku tidak pinta ia pergi..
apatah lg aku membuangnya..
ia hanye..
hilang sendiri..
menjauhkan diri dari diriku..

mungkin ia ingin mengajar aku..
bahawa cinta itu berharga..
mungkin ia ingin mengajar aku..
supaya jgn mudah memberi cinta kepada org..
supaya aku tidak mudah percaya org..

kerana..
kerana semua itu menyakitkan..
memilukan..
menyedihkan..
menyiksakan..

"fahami perubahanku ini sebelum menilaiku"


p/s :adekah aku masih sama spt teman2 mu yg lain..??jika ya , ini lah jawapan dariku..




5 comments:

SaiyidahAisyah said...

heishh, ta baek wohh letak pic seksi seksi. isk

SaiyidahAisyah said...

eyy, tak wat [un yu punye tag kan, lupa pula, nanti saye wat taw, takde tenet niyy macam payah skit. :P

dionzo de sauza said...

to saiyidahaisyah :
jgnla kamu tgk gambarnya mcmtu je..
yg nak ditunjukkan tulisannya..huuu

bout the tag ,
take ur tyme eah..

rahmat said...

ko jatuh cinta ngan nyah brickfield ke nyah hj taib?
haha

dionzo de sauza said...

to rahmat :

aku jatuh cinta ngan siput babi ni la setann..