killing a killer



semalam 30 april 2009..
aku da melakukan sesuatu yg amat menduga kejantanan aku..
aku mempertaruhkan nyawa aku..
untuk mencabar pembunuh upahan yg dihantar untuk membunuh kami semua ..
terutamanya aku...
dia aku bunuh dgn gayanya..
syukur..
tiada yg tercedera..
pembunuh itu ..
tidak lain tidak bukan adelah business law ataw ngan nama glemernye law251..
yg amat digeruni oleh semua pelajar2 uitm dan staff2 uitm..

yay..aku berjaya tok survive..
time kasih pd semua yg byk membantu terutamanya acap yg bg aku tido ngan die slama 2 hari lepas..
tidak lupe gak pd lecturer yg mengawas kami semua td trutamanya pd lect laki yg xabis2 nak bermanje ngan aku..

citernye mcmni..

mase ngah jwb law td ,
tibe2 aku merasa sakit yg amat sgt..
aku meronta2...
aku meracau2...
tp tidak dihiraukan rakan2 disekeliling..
mungkin amat khusyuk mreka mjwb law tersebut..
xmgapa..aku xsalahkan mereka..

dalam aku menahan sakit tersebut..
aku cube bangun dari tempatku..
tp aku teragak2..
krn blum ade yg bagun selain diriku ini..
tp aku xtahan lg..
aku bgun juga..
menuju kehadapan..
dgn pnuh berhati2..
sampai dihadapan...
aku disapa pengawas pmeriksa yg curiga dgn kedatangan aku kesitu..
lalu terjadilah dialog dibawah...

aku : en,sy nak kuar g tandas ni..mane borang nak isi ni..cepat rr..~~
pengawas lelaki : jap2..sy cari jap..(sambil garuk2 spek besar die)..
aku : cepatla..nak meniaga xnak meniaga nih...??!!
pengawas lelaki :dah..dah jumpa da..jgn mrh2..
aku : mane x marah..kamu maen2 ni..!!(padahal die yg mgawas)..
pengawas lelaki : maaf..kamu ni pown 1..laen kali sebelum masok dewan peksa , berakla puas2 kat bilik..ni da kat dewan la nak berak...kan da buang masa..
aku : blur2..garuk2 kepala..(mcm acap sket)..
pengawas lelaki : pastu kalu berak batu..lg buang masa,..pastu xsempat nak jwb soalan..
aku : sy nak cepat ni..ade ape nak mengomel lg ke pakcik..ke nak sy berak dalam mulot pakcik kasi penuh..???jgn paksa sy..!!(sambil menterbalikkan meja)..
pengawas lelaki : ok2..maaf (dlm nada cuak dan masih mengaruk2 spek besar die)..

aku pown pgla toilet..bapak r..sape nak berak..mengong...
aku nak g toilet sbb nak cuci muka..aku bukan sakit perut..tp sakit kepala..
ngantok..
bukan nak berak...
adoiyai..

balek je aku terus duk kat tempat aku..
sambung jwb law..

tibe2 sony yg duk blakang aku ley lak bukak tingkap..
sejukk katanya..
aku faham..
maklumla..da xde rambut..
jd sejuknya lebih sket...
ape da hal jah...

tibe2 pengawas laki td nmpak tgkap terbuka tu..
maka terjadilah dialog lg..
kali ni diantara sony n die..

pengawas lelaki : sape bukak tgkap..??
sony: sejuk..(sambil merenung manja ke mata pengawas lelaki tu)..
pengawas lelaki : yeake..??ke ade org kentut bau busuk...(mase ni aku da rase xsedap ati..msti nak hanjeng aku lg nihh..!!)
sony : xla..sejuk..
pengawas lelaki : yeala tu..ni mesti org depan awak ni (aku le tu) kentut..maklumla td berak batu..
sony:(kelu...~~)
aku : wallauwei..da lebih ni..(lantas aku melakukan perkara2 luar tabiie pd dia dan sterusnya adelah 18sx/pL/Lg)..

pastu die trus men jaoh2..
da x kaco aku lg..
dpt la aku abeskan law td..
dan ni la 1st paper kali ni yg aku xkuar awal..
huhu..
aku harap aku ley score paper ni..

aku harap aku da bjaya bunuh pembunuh upahan ni..dan aku harap ia x mgganggu idop kami semester akan datang...

p/s : pasni aku nak bunuh pengawas yg comel tu lak..jg2 cik salmah...

10 comments:

Ninja Padang Kota said...

ko berak batu ke cirit?
aku nengok dekat janggut ko masih ade cebisan najis.

ehe. pengawas tu gay dowh,
dia suka org yg ade janggut.
seb baik jggut aku pendek g.

klu x,...

IM GLOBAL MELAKA said...

aha..
paling cirit la ko..

aku pown rase die ske jejaka berjanggut mcm ko..haha

Fiqa said...

pakcik tu benggong!
klakar la jgk..

sume kuar pun dia ckp berak batu duduk dlm bilik air 1 jam...
bambo pun kena ngn dia...

nasib baik dia xkaco pompuan.. hahaha!!!

IM GLOBAL MELAKA said...

hahaha...
nnti jmpe pakcik tu..
nak sebat die la..
boleh..??

norzila musman said...

haha..gler lwak dowh pngawas pekse tu..
huhu..
tp mcm tipu jerk yg situasi kamu t'balikkn meja..
haha

p/s:pas ni nk bnuh paper mne plak???
^_^

IM GLOBAL MELAKA said...

hoho,,
mmg lawak pngawas tu..
btol...kejadian meja tu benar2 brlaku..
siap ngan effect kesan2 khas lg..
mcm dlm citer starwars..huhu

IM GLOBAL MELAKA said...

hahaha....
u amat meminati pngawas tu nmpaknya ummul..
tahniah..
kamu amat sepadan..

Fiqa said...

klakar gile!!!

ummul ada masa nk tgk dia!!!
hahahahaa~

mmg geli hati la tgk dia...

IM GLOBAL MELAKA said...

ummul admire pengawas tu..
giler r secret admirer...
da boleh nyanyi lagu mocca da..
huhu
pngawas tu amat chomel..

IM GLOBAL MELAKA said...

ummul admire pengawas tu..
giler r secret admirer...
da boleh nyanyi lagu mocca da..
huhu
pngawas tu amat chomel..